När katten är borta leker råttorna på bordet.

Nåt säger mig att det är inte rätt att känna så här.

Just nu mår jag så himla bra. För första gången sen jul kan jag umgås med de jag vill vara med, trivas och vara mig själv Jag firar lite och njuter, försöker inte tänka på sånt som kan riva allt - igen.
Jag har saknat den jag var i höstas, innan jul. Jag trivdes så himla bra då med mig själv men det självförtroendet har verkligen försvunnit.  Det känns varje gång som om jag försöker bygga hus på ett berg men så visar det sig vara sand som välter huset vid minsta vindpust. Allt jag bygger upp rivs ner om och om igen. Jag tror varje gång att jag inte bryr mig, jag blir nästan förvånad att jag bryr mig så mycket som jag gör och att det kan göra så ont. Sen blir jag arg och äcklad, för så big deal är det ändå inte. Trots allt.

Men nu är det fritt läge i några dagar och då ska jag ta råttornas plats på bordet.
Jag vill inte ta mer skit nu. Jag börjar tro på de som säger att jag är värd något bättre. Det är jag väl?

Kommentarer
Postat av: L

Det är helt enkelt så att man aldrig vänjer sig, det gör lika ont varje gång.



KRAM!

2012-03-07 @ 07:02:54
URL: http://maycontainrubbish.tumblr.com/
Postat av: Sofie Alexandersson

Karin, hur mår du? Har inte kunnat läsa din blogg så mycket, men nu när jag gjorde det verkar det som att du inte är på topp. Jag saknar dig!! Hoppas att du har det bra, jag tänker på dig! Puss!! <3

2012-03-10 @ 19:29:23
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-26 @ 17:46:11
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0