Ena dagen och den andra

Denna ständiga huvudvärk.
Denna ständiga bitterhet.
Att inte veta hur det blir i höst gör en helt utmattad. Snart funderar jag på att dra lott, låta ödet bestämma. För jag är trött på att inte veta, jag är trött på alla möjligheter som finns och verkligen lockar. Jag är trött på detta ständiga pendlande, ena dagen vill jag det och andra dagen vill jag något annat. Man blir inte klok någonstans!

Måste skicka in ansökningar också, har 13 dagar på mig på vissa ställen. orkar. inte.


Vi blev påpackade en massa kataloger igår på universitetsmässan. Minst en hel skog var.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Jag tycker att du skriver så bra och jag saknar dig!

2011-03-03 @ 11:20:32
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0