Analys

Vet inte hur jag ska klara mig sen. Helst skulle jag vilja vara ledig varje dag så jag får chansen att umgås med er så mycket som möjligt innan ni flyr. För nu springer tiden iväg och här sitter jag och gör ingenting om dagarna. Hinner inte åka in till stan eftersom jag ändå ska jobba om kvällarna.
Jag önskar att jag själv kunde planera in något, men förhoppningvis vet jag något mer om en vecka. Vet inte om jag kommer klara av att vänta tills augusti, då har jag antagligen bitit bort alla mina naglar och slitit av mitt hår. Fast bara för att jag får ett resultat vet jag inte vad jag vill. Det kommer antagligen sluta med att jag gör något bara för att jag ska göra något. Hellre det än att stirra in i väggen. Jag vet knappt vem jag är längre, jag tror jag tappade bort nåt på vägen.

Hur kunde det bli såhär?


Kommentarer
Postat av: Fanny

FinKarin! Jag tror att vad det än blir så blir det bra, för i slutändan så kommer du ju inte göra nåt som du inte vill. Det finns alltid alternativ ju. Det kommer bli bra! Vi får ses heeela sommaren <3

2011-07-09 @ 00:31:06
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0