Stört

Idag skrev jag  STUDENTEN med stora bokstäver i min almanacka. Den 10 juni 2011. STUDENTEN. Min student. Det är min tur.


Jag längtar jättemycket men samtidigt vill jag inte komma dit.  Just nu är jag visserligen ganska trött. Trött på lektioner, trött på människorna och det finns behov för ett litet break (höstlov) Men inte ett stort som varar för evigt. Ett liv utan världens finaste, goaste människor som jag inte kan leva utan idag finns inte med på kartan.

Jag är inte alls pepp på mössprovning den 6 november. Förövrigt den dagen Gustav II Adolf dog vid slaget vid Lützen 1632. Lite har jag lärt mig iaf under min gymnasietid.



Kommentarer
Postat av: Helena

Eller var mössprovningen den 9e november? ;)

jag tänker iaf inte gå till skolan på en lördag ^^

2010-10-27 @ 18:09:49
URL: http://sundet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0