kul att ni bryr er.

jag träffar inte mina bröder så ofta och tur är väl det!
det första bror 3 och svägerska 3 sa idag var
bror 3: hej. hur mår pojkvännen?
jag: pojkvännen? du menar pojkvännerna. jo tack, de mår bra.
svägerskan: pojkvännernaaa? det här får du berätta mer om
Jag: hehe, varför nöja sig med en liksom? . går in på mitt rum.

senare står jag, svägerska 3 och bror 1 och pratar.
bror 1: du får hålla koll på dom ikväll då. knuffar på mig, nickar åt svägerskan.
jag: vilka? mig och mina kompisar?
svägerska 3: jadå det ska jag göra. Men det blir nog lungt, det kommer ju inga killar.
jag (åter igen sur): öh, vem har sagt det?
svägerska 3: jag hörde att det var tre tjejer som skulle komma.
jag: ja, man brukar säga så för att inte ens syskon ska lägga näsan i blöt hela tiden.

fast det sa jag inte. utan jag gick därifrån för att hacka mina grönsaker. ännu surare.

kul att de bryr sig, varje gång vi träffas. Kul att de har tjatat om det de senaste 5 åren!  Bara för att de gifte sig när de var 20 betyder det inte att jag måste göra det.  Jag ska leva mitt liv, ta vara på alla möjligheter som finns. Det har farmor sagt att jag ska göra. Jag lyssnar på farmor!!!


Nu ska jag snart till Mjölby för att plocka upp tre granna pojkar. Kasper, Jonathan och bagaren. Jag råkar gilla dom alla tre, så vi får väl se vad som händer.








Kommentarer
Postat av: JennYYYY

gift dig inte när du är tjugo!! (vi två kan gifta oss när vi blir äldre, minst 28) :D:D:D:D:DDDD

2010-10-23 @ 19:32:34
Postat av: Kasper

Lyssna på Farmor istället, hon låter mycket klokare! Vi har allt tid i världen :)

puss och tack för igårkväll!! <3

2010-10-24 @ 15:32:07
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: Sofie

Äh, strunta i dom. Du är fin! <3

2010-10-24 @ 16:26:46
URL: http://thisishome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0