dare you to move

jag står på ett isflak, glider iväg åt helt fel håll. jag försöker hoppa i det iskalla vattnet och simma emot strömmarna. hoppas på att du tar emot mig. men jag hinner inte ikapp. det tar emot, jag sitter fast. jag fryser.

och utan att rå för det rinner det vatten på kinderna för jag vet inte hur jag ska göra för att andas i samma takt som er. hur jag ska göra för att ha samma lätta andetag. jag har ju ingen aning om hur det är att vara er. jag vet bara hur det är att vara jag och att det gör förbaskat ont att stå och se på. bara glida ifrån allt.




jag längtar helt fruktansvärt tills det blir höstlov





Kommentarer
Postat av: empan

<3 ?

2010-10-09 @ 15:56:17
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/
Postat av: jenny

jag älskar DIG

2010-10-09 @ 17:14:48
Postat av: Sofia E

Karin Sandell. Jag tycker om dig mest i hela världen! Alltidalltidalltidalltid!!!

<3

2010-10-09 @ 18:37:37
Postat av: Fanny

<3

2010-10-10 @ 10:53:16
URL: http://sommartid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0