Negativ energi

Frank Ådahl blev min lilla räddning.
En inblick om hur mycket jag saknar dig.
Jag gillar Norrköping och jag gillar fika.
Den här veckan har jag fikat för cirka 150 kronor.
Det gör ont i plånboken.
Men inte lika ont som den negativa energin som når mig.
Varenda dag nu för tiden.
Det biter mig i magen och knölar ihop mig bit för bit.
Men som vanligt skakar jag bort det.
Rätar på ryggen, ler och uppskattar allt runt omkring mig.
Jag har mycket att uppskatta, tycker om det mesta och kan inte gråta.
Man kanske borde se Titanic.
Något som får den negativa energin att försvinna, märkbart.
För något säger mig att det finns en del av mig som inte orkar. 
En tomhet som äter upp mig inifrån.
Allt jag behöver är Österrike. Det kan vi ju ta nu, direkt.
En vecka någon annanstans. Där bara jag och du existerar.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vet du om hur mycket jag beundrar dig för att du är så positiv och som du säger: rätar på ryggen, ler och uppskattar allt runt omkring mig. Jag önskar att jag kunde uppskatta som du Karin, och inte klaga på en massa skitsaker.. samtidigt skulle jag nog inte klara av att få tjuta lite då och då, det kan vara ganska skönt. Men det är ju jag.. Jag saknar dig min vän, fet kram och blötpuss!

2010-02-07 @ 22:14:35
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/
Postat av: Sofie

Håller med Hanna.. Önskar också att jag kunde bli lite mer som du. Saknar dig! Ingen kan ta din plats.

2010-02-08 @ 16:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0