Hemlängtan

I natt somnade jag till ljudet av Two and a half men på TV. Då var klockan 3.
Snacka om underbart att vakna till världens längsta dag efter tre timmar. Sämsta dagen seriöst.

Efter antagningsproven tog jag och Lina en fika. Den flickan är så fin och jag skulle vilja ha henne här nu. För efter fikan och orkestern, när jag började cykla till lägenheten, hinner Det ifatt mig och gräver sig ner i magen.


Förlåt. Förlåt för att jag har varit ett svin idag. Men jag pallar inte. 

Jag vill så fruktansvärt mycket hem.


Kommentarer
Postat av: Lina

Du är en fin flicka Karin.

Jag önskade också att vi slapp skiljas åt igår alltså, men vet du? Nu är det helg och då betyder det 2 dagar borta från något som är jobbigt, hoppas du får en underbar valborg :) <3

2010-04-30 @ 13:17:11
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0