This is a feeling that we don't undestand

YES!

I'm from Barcelona till Emmaboda! Vilken nostalgitripp det kommer bli! HAH! Jag kommer tro att det ringer hela tiden... Värt värre!

Idag har jag varit i skolan och sen har jag tränat. När jag kom hem var jag helt förundrad, jag kom hem till lägenheten vid 18 MEN var inte så utsvulten, må-illa-hungrig, som jag brukar. Därför tog jag mig tiden och lagade mat: korvstroganoff och mackisar. Svinbra resultat, tänka sig jag kan laga mat när jag vill!
Nu sitter jag här och väntar på Grey's och tänker på hur bra jag har det. Så här kan jag tänkas leva för evigt, lägenhet i stan, sitta framför TV:n med dator i knät, ha öppen balkongdörr och livliga grannar. Det känns lite som att vara utomlands, alla dessa kulturer fascinerar mig. Så många språk som jag inte förstår men som faktiskt inte är ord som folk pratar ut i tomma intet... O alla är så trevliga! Små barn (typ östländerna) började prata med mig förut när de lekte på gården...

NU BÖRJAR GREY'S!
Fram med nötterna!





Kommentarer
Postat av: Lina

Karin, om du hade tid att laga god mat, varför lagade du då KORVSTROGANOFF??? Herregud, du har mycket att lära ;) PUSS<3

2010-04-14 @ 21:50:50
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Anonym

FÖR DET ÄR SVEEEINGOTT, LINA!

Sluta dröm mardrömmar om fal(IG)korv!

2010-04-14 @ 22:38:03
Postat av: Alva

Härligt att det står fram med nötterna istället för fram med godiset! Bra Karin (=

2010-04-15 @ 06:37:11
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/
Postat av: Erik

Korvstroganoff är jätte gott :D

2010-04-15 @ 20:46:50
Postat av: Fanny

SHITT SÅ JÄVLA NAJS MED BARCELONA! Haha :D

2010-04-17 @ 18:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0