Everything's alright

Nästa år har jag körkort och då, då kan jag lova att Jenny inte ska vara den enda som skickar skrytsms.
Det har jag och Friber slagit hand på.


Väldigt ovärd fredagskväll.
Men ändå, one three hill är stört bra.
det kan jag leva på ett helt liv om jag måste.



Psykologiprovet gick bra btw. Men det som gjorde mig gladast idag var trots allt ny generationsmötet.
Jag gillar verkligen gruppen! :) Engagemang från alla! Det behövs verkligen med tanke på gruppens insats förra året.. haha! Och ganska många är vi faktiskt, tänk vad saker löser sig och hur orolig jag var innan.
Lay your worries at the foot of the cross... It will be alright.


Nu ska jag återgå till OTH. Det är ett jättefint avsnitt och ögonen tåras hela tiden...
Imorgon ska jag se Ljungblahd och kanske till stan på dagen också o bara fönstershoppa.  Det blir en värd lördagskväll iallafall! ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0