Fast i hissen

Jag har tänkt på den där trappan.
Jag står egentligen i hissen, med en full flaska, fast jag önskar att jag stod i trappen på sjätte steget med tom flaska. Och jag önskar att det vore rätt trappa jag hamnat i.
Grejen är att jag står där i hissen och trappan är bara en dröm. Och vissa dagar när jag hamnar där efter att bli skakig i knäna är det bara för att jag vill. Inte för att jag är.

En bra liknelse faktiskt :)

Nu färgar jag håret. Det är så skönt att mördarveckan är över och jag kan bara relaxa i kväll. Ska se lite mer av Twilight som jag började på i söndags. Shit! Jag har inte gjort nåt annat om kvällarna än att pluggat sedan söndags!

Kom på förut när jag åkte tåg att om en månad sitter jag just nu och äter mat vid våran egna pool i Frankrike. Jag längtar verkligen dit nu! Ska bli så skönt att få sommarlov och bara få koppla av och samla energi till nästa läsår. Läsåret utan de bästa treorna ever in the world :(

Ska jag verkligen se Twilight? Jag blev så sugen på att läsa en bok! En roman, men inte Tristan och Isolde eller en sugig engelskabok. Utan en bok man bara kan njuta av att läsa utan att känna krav.
Jag känner mig ganska befriad just nu utan allt plugg. Men på måndag börjar det igen. Och onsdag.
Fast det tänker jag såklart inte på ikväll!

tjingtjong

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ledig nån helg snart kanske?

2009-05-29 @ 19:08:47
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ledig nån helg snart kanske :)?

2009-05-29 @ 19:09:13
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Friday

Ett sjätte trappsteg med en tom flaska hade varit najs, indeed...

2009-05-29 @ 22:13:13
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0