himla massa kjell och company

Igår hade vi världens trevligaste kväll. Ett besök på Kjell och company slutade med käk på Jensens böfhus tillsammans med Tobi , Joel och Filip. En ny tradition nalkaaas!
Sen spenderades tid i Herrgårn där det nördades youtubefilmer och spelades spel.

Denna morgon har jag och Filip varit på Kjell o company igen (tredje gången nu - stammisar!) och nu sitter jag här på mitt rum och äter tuc samt försöker planera en budget. Det är ju då inte gratis med folkhögskola och jag har ingen stadig inkomst längre men ändå är det så himla mycket jag vill hinna med i år!

Jag SKA till Köpenhamn. Jag SKA till London.
Jag ska leva som en kyrkråtta och spara vartenda öre.
Det börjar bra idag då jag går ner till stan för att fika med Kristoffer som också blivit Jönköpingsbo. Sen ryktas det om en utgång ikväll. Weeei!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0