Salmonella salmonella

Studentmiddagen är betalad till Pontelipontan!

Helt sjuk dag. Sångläraren snackade om att min sista sånglektion är i morgon, körledaren sa att det är sista körlektionen nästa vecka så vi måste lämna tillbaka våra körklänningar. Alla skoluppgifter förutom en muntlig redovisning är klara. Betygen är satta nästa vecka, sen är jag.. fri. Så himla sjukt?!

Jag kommer verkligen sakna dagar som den idag. Vi har spelat balkamusik och dansat på kulturhistorisk fördjupning.  Jag håller på och laddar upp en film just nu men tills den har kommit upp kan ni ju lyssna på denna fantastiska balkanlåt. Aaaw!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag vill ju verkligen gå folkis (kom jag fram till nu eftersom jag tog det så jävla mycket hårdare än jag trodde att jag skulle) så jag kommer väl hamna antingen på Kävesta eller Lunnevad. Vi får se, men det lutar väl åt Örebro..

Men det kommer ju ordna sig, för dig också vännen! Finaste Karin<3

2011-05-19 @ 06:48:20
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0