Jag Karin heter du vad heter?

Gud vad jobbigt det har varit att blogg.se har cp:at. Egentligen var det ingen stor grej, men jag hade skrivit världshistoriens pinsamaste meningsuppbyggnad. Nåja, nu är det ändrat! Mina blogg ska vara perfekt! 

Det blir inget längre och intressannare blogginlägg idag. Jag har fullt upp med att spela Sky burger på Petr samtidigt som jag skriver alla möjliga arbeten. Haha, när jag kom hem från skolan skrev jag en aslång kvällsplanering. HÖR OCH HÄPNA!! Jag har faktiskt gjort hälften av sakerna. Det ni!  Jag kan när jag vill!

Just det! Jag hakar på Alvas utmaning också. Mer info om den kommer ... nån annan gång! Ledord: En månad kvar tills studenten och stöööört vad snygga vi kommer vara då!

CIAO


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Alltså... jag läser inte din blogg så ofta (varför gör jag inte det?!), men varje gång jag tittar in.. nåja, nästan varje gång.. så asgarvar jag åt något du har skrivit. Den här gången var det den fantastiska meningsbyggnaden... awesome! :)

2011-05-10 @ 06:56:21
URL: http://offishhypocrite.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0