ingen mer svenska, ingen mer matte :). Ingen mer orkester :(

Helt sinnessjukt skön sovmorgon. Lyckades sova 10 timmar i natt och nu är jag som en ny människa!
Det bästa är att det bara är sovmorgnar eller lediga dagar kvar nu. Inte trodde jag att man skulle vara klar med typ allt så här tidigt? Det är är ju ändå... let's see 17 dagar kvar tills studenten. Oj vad jag ska sova!

Det flesta avsluten känns bra (typ matte!!!) men att sluta orkestern igår var lite trist faktiskt. Det är väldigt många fina människor i den där gruppen!




Köpenhamn

Kommentarer
Postat av: Ellinore

aw fina tjejer! du också karin :)(och dansmännen funkar också.. he he)



kolla nu kommenterar jag!

2011-05-24 @ 19:59:01
Postat av: Atefeh

Så himla fina!

2011-05-24 @ 21:06:10
URL: http://atefehasadi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0