Blök.

Där fick man för att man är snål och inte köpte något festivalbiljett.
Världens sämsta schema, jag hoppas verkligen det går att fixa. Jag har redan skickat ett mail till schemaläggaren. Två 11-timmarspass (!!!) både torsdagen och fredagen. Alltså de dagar då det händer sjukt mycket på scenerna. Då är det inte ens värt att få det gratis!

Säga vad ni säga vill, men missar jag The Arks spelning som dessutom kommer bli min sista The Ark-konsert någonsin eftersom det är deras avskedsturné kommer jag tjuta som en idiot. Då tänker jag ringa Ola och be honom rädda mig. Eller nåt.




Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas verkligen det går att ändra.. BAJS! Blir så himla sur annars. Åhhhh. Och biljetterna är ju slut nu så vad ska vi göra annars liksom..

2011-06-01 @ 09:13:01
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/
Postat av: Sofie

När var det som de skulle spela i Skåne nånstans? Finns det biljetter kvar till det? Måste ju se!!

2011-06-02 @ 16:55:56
URL: http://thisishome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0