Vad saade du?

Jag vet att ni har väntat på ett blogginlägg om Melodifestivalen. Here it comes!

Eric Saade vann. Oväntat? Det känns faktiskt helt okej, det kan nog bli bra. Fast så säger man ju varje år..?

MF sågs med hela familjen i soffan. Pelle gosgos på höger sida och Pauline gosgos på vänster sida.
Pauline hejade på Linda Bengtzing, jag hejade på The Moniker. Men alltså SKANDAL. Jag ringde 10 gånger och det tutade upptaget, man kom inte fram!!!! Det typiska, återkommande felet. Hur svårt ska det vara att göra något åt det? Jag hoppas förresten att de tar bort sms-röstningen nästa år. Så himla onödigt, det har aldrig fungerat...





... och nu har jag landat på jorden igen. Usch  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0