the most radical thing to do.

Kvällen består av START och filmen Doctor Zhivago från 1965. Jag känner att det är ett bra sätt att koppla av på inför den här tuffa helgen som ligger framför. Kör- och orkesterrep tidigt imorgon. Sen skivinspelning. Sen blir det Norrköping med Anna och Ellinore för att se ett sjukt vettigt band!
På söndag har vi (Musikgymnasiet,  Linköpings symfoniorkester och Ungdomssymfonikerna) konsert hela dagen i Crusidullhallen, Konsert och Kongress. Jag ska springa som en dåre mellan fiolen och kören. Yes, I'm a busy woman.

Ah just det! Den där KONSERTEN vi ska gå på har jag knappt hunnit tänka på eftersom det har varit så fullt upp hela veckan.  Men nu är jag heeelt sinnessjukt tagg på THE ARK. T-shirten är packad och även om det inte är sommar imorgon chansar jag på att jag kommer se ut såhär. Fast lite snyggare! Jag går ju faktiskt på START-dieten. Efter två skålar gick jag ner ett kilo. Vilken start på min kommande äta-flingor-hela-veckan-vecka!




Kommentarer
Postat av: Sofie

snygging!

2011-03-26 @ 15:08:16
URL: http://thisishome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0