Flyger.

Att ett band kan ha den effekten på en. Att man står i ett publikhav, är överlycklig och tårarna rinner ner för kinderna. Igår var verkligen magiskt. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska beskriva det om inte med ordet magiskt.

Nu är det en millimeter från att tårarna ska rinna igen. Jag känner mig sådär upprymd, uppblåst, lycklig. Fortfarnde. Trots att det känns overkligen att jag tog en paus från verkliga livet igår för att gå på en sjukt nice konsert. Mhm, det var då allt en bra kväll igår. Tack Ellinore och Anna för det!


Det kommer bilder strax. Strax strax strax. Nu ska jag först äta flingor.
Ska bara flytta på kissen, Gosigosen. Inte känner jag mig ensam hemma när han vill mysa!


Kommentarer
Postat av: Alexander

1. Så väldigt väldigt snygg du är!

2. Så fint alltihopa!

2011-03-28 @ 00:44:44
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Sofie

söt du är! :)

2011-03-31 @ 21:10:25
URL: http://thisishome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0