Day 02- The meaning behind your Blog name

Första gången jag hörde Mika - Grace Kelly blev jag förälskad, vilken sjukt bra låt! Jag döpte bloggen efter den låten, fast bytte Kelly mot Karry, för Karry det det är ju jag och så har det alltid varit!

Det var efter att jag döpt bloggen till Gracekarry som jag upptäckte att Grace Kelly var en riktig person. (Hehe, tjejen med koll - jag vet!) Men alltså, jag är inte döpt efter henne. Nepp, vi har artisten Mika att tacka för det påhittiga (?) namnet!

Idag kan jag tycka att det låter lite småfånigt sådär, men det har ju varit jag sen 24 oktober 2007. Då får det fortsätta vara jag tills den dagen bloggen dör. Eller tills den dagen jag dör? För bloggen ska väl inte behöva dö innan mig?
Eller?


Mika - Grace Karry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0