Boka tid hos hundfrissan!

Min kusin har kommit hem från Indien och lagt upp en massa bilder därifrån. Bland annat en jättesöt bild på en randig hund och så hade hon skrivit "tigerhund". Bara för det var jag tvungen att söka på internet, för tänk om tigerhundar finns. Haha, jag hittade denna bilden och dog lite. Så ska jag banne mig också göra. Jag ska köpa en hund, ta med den till hundfrissan och göra den till en tiger.  Lite billigare än att köpa en riktig tiger och nästan samma sak! Kolla så söööt!



(alexander, ett år kanske var en överdrift. en timma kanske var mer rimligt)


Kommentarer
Postat av: Alexander

Haha! Nästan! Så rolig du är! :)

2011-03-31 @ 23:11:43
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0