by the way I'm gonna change my clothes now.

Allas facebook: peeeace and looove.
Jag: Turkiet - hemma - packa upp - tvätta - packa ner - rensa 630 bilder - trallala - sova - vakna - borlänge - seeen Peace and love.

Hektiskt hektiskt!
Idag är jag helt sjukt trött, men det är väl smällar man får ta om man lever livet. Dock är jag sjukt trött på att packa. TRÅKIGT ÄR VAD DET ÄR! Plus att det är kallt hemma, 20 grader och jag sitter med tjocktröja och fryser...

Men egentligen är jag ju glad. Hur glad som helst faktiskt.

Kommentarer
Postat av: emelie

Vet du vad jag ska göra idag?

- SOLA :D (egentligen sjukt tråkigt ju, men jag dras till solen)

2011-06-27 @ 11:51:17
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0