Vad som har hänt sen sist

Jag hade en trevlig dag på jobbet då jag fick göra allt! Sen är man ju lite star struck men Timo Räisinän åt mina gyllengula pommes! Awsome!

Svettig och med en hamburgaredoft i håret åkte jag och min finaste Jenny till Linköping och tittade på Harry Potter. Det var jobbigt, det var roligt, det var extremt fint. Vi satt och asgarvade som vanligt till sånt där som ingen annan i biosalongen garvar åt, exempelvis Voldermorts grymtande. Nu känns det konstig att det var allt. Finito. Det borde finnas mer Harry Potter. Vad ska man nu se fram emot?
Jenny, du och jag måste nu skaffa oss nya traditioner!!

Efter bion gick jag till Helena där det vankades förfest med tjejorna. Lonely Islands-videor och "nä det var därför jag köpte en ponny igår". Hur trevligt som helst! Sen gick vi till Ågatan där vi stämplade oss på NH och senare gjorde kvällen fulländad med 55an, La Scala och Ågatans bar. Bästa var ändå att dansa till 90-talshits på NH. Vengaboys, Rosa helikopter och Om du var min. Rena nostalgikicken.

När klockan var 4 somnade jag hemma hos Alva och vaknade upp av att Alva hoppade på mig klockan 11. Vi åt frukost, gick på långpromenad, åkte in till stan och drack latte på Steves. Mycket mer än okej dag.

Det kan komma bilder, även om de inte är så respektabla. Hehe, ska tänka på saken.
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0