jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Nu har jag överlevt mitt första arbetspass efter den sköna ledigheten. Jisses vad trött jag är... Snarksnarksnark. Men det känns sjukt bra att fylla på plånboken efter detta hektiska nöjesliv. Snart kan jag leva igen!

Fast jag fortsätter leva livet! Imorgon åker jag och päronen till Göteborg för att spendera de sista slantarna.. Det blir faktiskt himla mys, det var längesen jag var med dom nu. Vi har bokat bord på deras favoritrestuarang och vi ska bo på hotell och sådär. Sen ryktas det om en sjukt massa rea. Ja tack! 






Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag har inte så mycket dräggiga bilder :P Men jag måste se (och spara) dina så upp med dem! Eller skicka dem eller nåt :P Hahaha du har ju lätt bästa! Och filmen!!! Eller lägg inte upp den, men vill ha den x)

2011-07-05 @ 00:18:28
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0