När en dörr stängs öppnas ett fönster

Nattångesten hälsar på.
Jag vill vara i Turkiet, sitta hos Mahmut. Jag vill veta vad som ska hända i höst. Jag vill inte påminnas om att "people always leave" och att om 9 dagar eller inom en månad är mina bästa vänner utspridda Gud vet vart i världen eller i detta avlånga land. Jag hatar denna ovisshet. Jag hatar alla som frågar vad jag ska göra i höst och att man ständigt ska påminnas om att jag faktiskt inte vet. Jag är trött på att förklara hur det ligger till och känna hur självförtroendet sjunker mer och mer varje gång. Jag vill inte sätta mig mer vid pianot utan att veta om jag kommer få spela på det igen.  Jag ville inte vara den som inte visste. Jag visste ju vad jag ville, sen hade jag hundra alternativ och nu står jag här tomhänt. Tiden går så långsamt. Jag kommer vara fast för evigt. Inget fönster öppet här inte.

Jag hatar dig Nattångesten!!



Kommentarer
Postat av: Sofie

<3

Det ordnar sig vännen. Du har hur mycket potential som helst, och jag är säker på att du kommer hitta rätt!

2011-07-24 @ 08:50:04
URL: http://thisishome.blogg.se/
Postat av: Alexander

ÅH, gumman! Livet blir bra! Tro mig, jag vet hur för jävligt det är men det blir så braaa! Jag satt hemma i 6 månader utan att veta något och ha något i tanke. Men så kom jag hit. hint, hint (Kom hit så tar jag hand om dig! :))))



Du är bäst, Karin. Do not forget that.

2011-07-24 @ 10:02:37
URL: http://fingret.wordpress.com
Postat av: Fanny

<3

Jättemycket hjärta.

2011-07-24 @ 20:52:43
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0