I don't know nothing at all

Jag är lite hemligt förälskad i Maroon 5 och det har jag varit ända sen This love och She will be loved ni vet. De har hur många snygga låtar som helst på lager och jag älskar sångarens något gnälliga stämma.

Nu har de iallafall släppt en nya skiva och det finns en låt som är helt sinnessjukt snygg som jag bara inte kan sluta lyssna på. Nu har den repeatat säkert 22 gånger!


The Maroon 5 - Don't know nothing
(älskar bildspelet. sämst)

Bara för det så ska ni få en länk till deras okända platta. DÖR. Hes skönsång här i mitt rum och framförallt danzigt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har redan paxat maroon 5! SORRY! ;) hahha

2011-07-29 @ 02:05:28
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0