Eller hur? Eller hur? Eller hur?

1. Jag måste byta ordförråd. Absolut och wiiie funkar liksom inte hela tiden. Eller hur?
Jag läste en ledare i Corren om dagens dåliga ordförråd. Exempelvis nämdes ordet absolut. Det har gjort lite ont i hjärtat sen dess varje gång jag har sagt det. Himla Johan Ravelids fel!

2. Jag har sett hur Bojestig har snackat om Bridesmaids så i natt såg jag den. Den var lite mysig (väldigt lång eller så var det jag som var väldigt trött) och töntig, men det fanns vissa scener då jag skrattade så jag grät. Speciellt efter en scen då de skulle prova brudklänningar. Helt enkelt - se den. Eller se den scenen, jag tänker göra det iaf!
På tal om film så behöver jag lite tips på vad som finns nu för tiden, jag är lost in the movieworld!

3. idag har The Majority Says släppt ännu en singel och den finns på spotify. (The Majority Says – Trouble) Mitt hjärta slår några extra slag av stolthet. Glöm inte att lyssna på Kings of the night också! Tihi.

4. Ingen punkt egentligen, men nu ska jag rensa min garderob på riktigt. Jag börjar inte jobba förrän 19...
SÅ HEJDÅRÅ

Kommentarer
Postat av: Alexander

"I'm shittin on the street.."

2011-07-15 @ 20:26:59
URL: http://fingret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0