"Jävla tuppjuck"

Peace and love, vilket ställe va. Eller vad vare det hette? Peace and kö? Helt extremt med människor, sjukt skojsigt. Riktigt skooooj!

Det var ganska kul att jobba som funkis, mitt och Fannys arbete gick ut på att släppa in artister till scenområdet, vakta så att ingen obehörig kom in och att dela ut vatten under hektiska konserter som Deadmau5 och Maskinen.
Det är något jag skulle vilja göra igen om det inte vore för att vi missade två hela festivaldagar. Det sög.

Vi hann dock att se några konserter. Exempelvis hann vi precis se The Arks slutnummer: Calleth you cometh I med Dalasinfoniettan (Vem tjöt inte?). Sen såg vi Mando Diao som hade en sjukt bra konsert! Jag och Fanny stod längst bak och rös till riktiga klassiker när vi upptäckte att den snyggaste av Norén-bröderna, min favorit från Sugarplum Fairy, stod bakom och var sjukt cool. Efter att smygtittat och varit jobbiga vågade vi till sist gå fram och be om ett foto. Hihi

Annars, trevliga gamla som nya människor, en tråkig Bob Dylan-konsert och en fet Håkan Hellström-konsert trots att jag hostade så att revbenen började svida. Ja, klart man ska bli sjuk nu?
Helt enkelt, Peace and love var fett!





Jävla tuppjuck!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Alltså han är så gaaaalet snygg!!!!! Tur att vi har koll på vem det är också! :D

2011-07-04 @ 13:09:36
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0