All I need is a little bit bajs

Ibland blir man nostalgisk.
Som när man väntar på taxin och ens gamla musiklärare åker förbi och vinkar genom bilfönstret. Ja, det gjorde min dag, för hela taxiresan hem tänkte jag på hur kul det var i nian. Spela på afrikanska trummor, vara nervös för trumprov, spela fiol och bli kompad av gitarr, ha en skolkör som sjöng Lollipop och Nkembo och hur uppskattad man kände sig efter varje kör/musiklektion. Om det inte vore honom kanske jag aldrig haft modet att söka Folkunga och inte träffat dom där flickorna som jag idag har fikat med två gånger på två olika fik. Dom där som jag tog med till Sisters för att inse att den snygga expiditen inte var där... Hehe. Tycker så himla mycket om er mina finfinfinfinfinfinfinfinfina vänner. Ni äro bäst och jag haro haft en SJUKT trevlig eftermiddag! Tusen tack.

Och ja, jag åkte taxi.... Östgötatrafiken <3 <3 <3 <3 <3

Sen bjuder jag ju såklart på dagens låt! <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaha <3



Alltså jag har börjat fundera på om jag verkligen skriver nödvändiga kommentarer.. Kanske borde dra ner lite på det där. Hahaha

2011-07-28 @ 00:28:07
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0