vapendragarn i strågott?

Idag efter världens tråkigaste mattelektion gick jag och min vapendragare till Partyworld. Där slog vi slag i saken och kirrade balklänning. För min del blev det den jag la upp på bild förra veckan, fast med röd färg.
Sen utforskade vi Linköping in i det yttersta och fann bland annat en mysig loppis som tyvärr var stängd. Men vi spanade in öppettiderna och kommer lätt gå tillbaka!

Ikväll blir det Top Model och sova tidigt. Jag ska vara i skolan 7.30 imorgon för vi har PA-föreställningar tidigt i Kisa. Bilder från dagens föreställningar kommer seare ikväll :) :)

Nu får ni nöja er med denna vackra bild. Den enda bilden jag har från balkickoffen. Men snygg ären!




Kommentarer
Postat av: Frida

Vi är så väldigt kontroversiella du och jag, Kärry!

2011-01-31 @ 22:11:05
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0