traderiochtradera

alltså. blablöhifoansfrnas!!!! dagens irritation går till den dumme person som budade på My girl 1 & 2 bara sekunder innan auktionen tog slut. så himla taskigt!!! jag var så himla säker på att jag hade de båda filmerna i en liten ask påväg hem till mig, för endast 40 kronor. Så himla taskigt!!!

Det betyder att jag bjuder hem mig till dig jenny,  så att vi kan smila och snora till en av de bästa filmerna jorden skådat. jag får lite ont i magen bara jag tittar på trailern. Jag hoppas ni inte har missat denna klassiker!


trailer

The Temptations - My girl (sämst kvalité på musikvideon)

Kommentarer
Postat av: Jenny

JA TACK! nästa gång vi ses så ser vi på my girl och myser <3

2011-01-09 @ 10:51:18
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0