som en snigel

Jag som i vanliga fall är helt fruktansvärt långsam har nu faktiskt beställt hem bilder till år tvåtusentios fotoalbum.  ÄNTLIGEN! Nu är det bara tio andra saker att pricka av... rackarns att allt kostar! (håkan, the ark, peace, livet)

Nu tänker jag sova, det kommer bli en sjukt röjig vecka och jag kommer vara död på fredag. PA, handbolls-VM, PA, handbolls-VM, PA, handbolls-VM och så vidare. Jag kommer inte vara hemma en enda kväll och antagligen inte sova hemma heller. Men, det ska kännas att man lever! Och just nu är livet kalas!

Det är tack vare Tamás!


En fin empan och jag på hoffmaestro, peace and love 2010

Kommentarer
Postat av: emelie

<3

2011-01-17 @ 20:38:36
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0