senaste nytt på musikhimlen 2011

Arkens nya singel, Breaking up with God släpptes idag.
Enligt massa recensioner skulle den vara jättearkig, men det håller jag inte riktigt med om.  Den här är mycket lugnare, poppig och mix megapolig, även om den mot slutet får riktig ark-anda.  Men för det är den väldigt trallvänlig och jag får för mig att ta på mig en klänning och snurra flera varv.  Jag känner på mig att den kommer bli mitt nya knark, den har potential till det. Med andra ord måste jag få säga, det gjorde ni bra Arken. 5 av 5 toasters.

Gå in och lyssna på låten här.


och hur snygg är han inte den där Salo? Den där blicken alltså, rooarw!

Kommentarer
Postat av: Frida

ArkKnark

2011-01-10 @ 19:16:48
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0