Sällan. Mer sällan. Sällare. Sällaner.

Idag har jag städat, ätit nybakade bullar och tittat på disney chanel med en go brorsdotter. Jag har gått en kvartersrunda och lagat mat.  Jag fick besök av en bästa vän. Vi har sett Allsång på skansen-resumén och druckit te.  Vi har myst i min säng och pratat om himmel och jord. Jag har blivit lite pepp på framtiden men samtidigt lite räddare för den. Vi har haft det trevligt och jag kan åter igen konstantera. Du är guld! Alls dessa ögonblick sparar jag i hjärtat, för de blir allt sällaner men är dock så viktiga och betydelsefulla. Nu tar jag mig en kopp te och ska åter igen fundera på livet efter detta. Det kanske finns något bakom horisonten. Någonstans att befinna sig i höst. Tvivlart. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0