ja vi elsker dette lannet

Tjena vilken vecka! Här sitter jag och bloggar innan kören, lite småstressad men esch! Som sagt är allt himlans roligt just nu, men jag är helt sinnessjukt trött. En säng och top model vore gött, men det får väntas tills tisdag typ.

Kammarkören har just varit i Ryttargårdskyrkan och sjungit lite. Haha, det var så roligt. Vi började asgarva i slutet av Down by the riverside eftersom vissa sjöng i pausen. Jag fick onda ögat av dirigenten, även om jag började asgarva för att de bakom mig stod och asgarvade. Haha, typiskt att skratt ska smitta av sig så mycket. Det var mysigt iallafall, vi gick och sjöng studentsången på vägen dit. Balkickoff och första studentpeppsfesten är inbokad, YIPPIYAY!

Och just det! Ta en kik i Corren idag! Jag och Lina blev intervjuade igår av en sjukt snygg reporter. Jag tänkte själv ta och läsa det nu. Bilderna är tagna från Correns hemsida. Värtis!
Missa inte Norge-Island 18.55 på Tv4 Sport imorgon. Det kommer bli röj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0