Det känns som söndag.

5 timmar på donkey räcker för att man ska vara död för resten av dagen.. Men! Jag har faktiskt lite grejs att göra, exempelvis öva Haydn och gospelpianoläxa + att det vore guld om jag orkade lösa ett tal eller två i min mattebok.
Dessutom tänker jag ta mig ut på en liten promenad, trots att vädret är rått och äckligt. Sen ikväll ska jag se på film, hänga på facebook (i tamás-gruppen!!!!) och börja med mitt fotoalbum.

Idag när jag jobbade snackade vi endel om festival och herregud vad sugen jag blev. Trots att mina pengar börja sina och pengaträden är av utrotningshotad art kanske det är asvärt att köpa peace-biljett innan de höjer priset? Vilka ska dit? :)



piiiiiiiiiiiiiiiiiiiijs

Kommentarer
Postat av: Emmie

Sjukt söt bild, sjukt fina ögon!

2011-01-29 @ 18:26:41
URL: http://greystone.blogg.se/
Postat av: Lina

Asså, ska man göra slag i saken och köpa en nedrans biljett någon gång då? :) haha

2011-01-30 @ 00:16:08
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0