Det är ju fett.

Lyckades skriva en halv sida religon på 30 minuter, hej framgångsrikt för att jag vara jag faktiskt! Men om det är någon som tycker om att skriva brev till läraren för att berätta om sina religösa sproblem med sin muslimska pojkvän så är det jag.

Nåja. samtidigt som jag gör detta MVG-arbetet (ska banne mig få MVG!!!!) lyssnar jag på självaste Jamie Cullum. Pursuit-skivan är så hiskeligt bra. Jag skojar inte alls, utan sitter serisöt och ryser till var och varannan låt.
Så den som läser det här men inte lyssnar på låten här under är dum i huvudet.
Jag är ganska dum i huvudet som pluggar till Jamie Cullum, det är då det inte blir så mycket gjort.... (vi skyller på det iaf :))

Är lite sugen på att dyka ner med min "skönlitterära" bok igen. Eller låt oss säga en vanlig, hederlig chick lit bok. Den första på aslänge, gud vad jag gillart. Bara dyka ner i kärleksproblem och fnittra förtjust. Det bästa med looooooov! (som jag ska ha för resten av veckan. inget jobb, bara en massa plugg att ignorera. PERFECT!)


Jamie Cullum - Not while I'm around

Kommentarer
Postat av: Alexander

Say what? Muslimska pojkvän? Tell me more! :D

2011-01-03 @ 12:49:04
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0