Askungen och de 7 dvärgarna

Jag var hos min bror och firade att han närmar sig mer 40 än 30 och det innebar även sjukt massa mys med de små brorsbarnen Jag fick lite qualitytime då de två faktiskt kunde vara med mig samtidigt, utan massa puttande och skrik. Med Pelle i knät och Pauline bredvid läste vi Askungen och Snövit. När Pelle sedan valde Bamseboken, vilket innebar att han helst ville peka på Bamse på alla sidor slutade det dock inte lika bra. Men en halvtimma fick jag med dom och de var hur gosiga som helst!

Man blir dock alldeles slut av att vara en populär faster (inte för att skryta, men så är det faktiskt!), så nu hoppar jag ner i sängen nu och läser lite Mats Strandberg. Honom har man läst mycket om på sistone (hrm, alexander) och alla har skrivit mycket bra saker (hrm, alexander). När det visade sig att jag just nu läser en bok av självaste Strandberg blev folk alldeles lyriska (hrm Alexander). Men, det återstå och se vad jag tycker och om han är så bra som de säger (hrm, alexander)

GODNATT

Kommentarer
Postat av: beccis

åhååhhååå!

jag ÄLSKAR också mats strandberg! vilken läser du? i somras läste jag 'halva liv' och hade knappt tid att äta, så bra var den!

puss på're karry!

2011-01-06 @ 10:40:14
Postat av: Alexander

Haha! Jag sitter och funderar på om min kärlek är helt befogad eller om den är något överdriven... Hmm. Fast ne, han är grym! :D

2011-01-06 @ 10:42:28
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0