A multat tjöven dött

Nationalsångerna går på repeat. Det kliar i hjärnan för det är det enda jag tänker på, framförallt Island, Japan och Ungern. Kan inte låta bli att öppna munnen utan att det kommer toner. Jag känner mig typ hjärntvättad...

Ikväll händer inget särskilt, vi ska bara ha lite genrep i Cloetta Center eftersom vi är klara i Norrköping och matcherna nu förflyttas till Linkan. Sen blir det massa matcher imorgon och på tisdag. (jag återkommer om när ni ska slå på tv4 sport)

Oj vad klockan går. Jag har inte gjort något jag borde gjort idag. HEY HÅ, dags att ta av sig pyjamasen och svira om till en snygg pikétröja. Eller iiiiiinteeee...

;ppPppPpppPPPpppPppPPPPPpppPP







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0