STOPPLJUS?

Igår och idag har varit übernaiz. Strålande solsken, blå himmel, fina backar. Tipp topp. På kvällen åkte vi "sledge", en upplevelse utöver det vanliga... Detta innebar kälke i mörk skog och ner för nypistade backar. Hur kul som helst!!!

Snart ska jag på Österrikisk afton, med allt vad det nu kan innebära! (något nytt för i år). Därför måste jag sätta fart nu!!!! Speciellt försöka sminka bort den blanka röda näsan...  Mamma kallar mig för stoppljus, vad menar hon med det?


Haben Sie Augensuppe Essen?


Kommentarer
Postat av: Alva

Rudolf med röda mulen lalallala.... åker buss och roar mig med att titta på greklandsbilder. Bilden ovan påminner lite om de första dagarna där..:P

PUSS

2011-02-24 @ 20:02:13
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0