Sickling

Aj aj i huvudet. Aj aj i halsen. Aj aj i kroppen. Skulle inte förvåna mig om jag också blir sjuk nu. Lagom till Österrike och sådär...

Jag har just kommit hem från min broders födelsedagskalas, vilket var mycket trevligt!
Nu har jag börjat packa och hela min garderob ligger i tvsoffan. Jag fattar inte varför det ska vara så svårt att packa, varje gång?
Jaja, nu ger jag upp för idag. Jag packar ändå bäst under stress, så det får bli imorgon natt för nu orkar jag ingenting. Orkar inget som låter eller lyser starkt (hejdå datorn) så det blir en dusch och sen hopp i säng. Imorgon är det ju en viktig dag. Sista folk- och rövareföreställningen inför alla esteter... spännande.

Jag hade tänkt att lägga in en bild på mina kap från Body Shop idag, men nä. Pallaaante

Kommentarer
Postat av: Sigurdanette

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2012-01-24 @ 09:33:17
URL: http://sigurdanette.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0