Landt der berge

Om en vecka, just vid den här tidpunkten, kommer jag befinna mig i Döbriach. Jag har antagligen ätit en god trerättersmiddag efter en härlig dag med skidåkning i Alperna och ska nog krypa ner i min nybäddade hotellsäng... Mmmmm, inte för att skryta meeeen....  

Den här veckan kommer gå så fort. Imorgon är det storbandskonsert och alla som ska medverka verkar lite småskakiga redan. Jag kan bara min text varannan gång jag kör låten, vilket känns lite sådär... Men jag kommer vara klädd i den snygga nyårsklänningen, så om det går skit så har jag i allafall varit snygg!

Tisdag och onsdag kommer vara vanliga skoldagar. Torsdag är resursdag med lite roligt ditt och datt och på fredag ska väskan vara färdigpackad för då åker vi. ÅÅH. Ni anar inte hur skööööhööööhööönt det ska bli!  Jag har längtat efter denna resa sen i fjol, trots att jag kommer sakna sällskapet något fruktansvärt. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0