Håkan kraxar

Kom hem från skolan och upptäckte att jag visst har kvistar och löv i håret. Fortfarande. Tack, du är så himla gullig Freddan!

Just nu blev jag lite ledsen, jag hittar inte min iPodsladd. Jag som ville lägga in Håkans nya skiva i den lilla vännen. :( Till en början tyckte jag att den skivan var lite sisådär, men nu efter ett par lyssningar har jag ett nytt beroende.  Älskar första låten, flöjten... hihihi. Om jag inte hittar sladden kommer jag banne mig sitta med cd-spelaren på tåget....

ÅH så pepp jag är på morgondagen, då ska jag ju premiäras. Se Håkan för första gången i mitt 18-åriga liv, vilket är på tiden då jag lyssnat ganska flitigt på honom sen 4 år tillbaka.. Jag är nästan lite nervös, har så stört höga förväntningar nu....





Kommentarer
Postat av: ellinore

ses i vimlet!

2011-02-09 @ 22:54:13
Postat av: JennY

gilllllaaa :D måste berätta vad du tyckte sen!

2011-02-10 @ 15:12:47
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0