Stay with me

Mitt tangentbord börjar ge sig. R och V måste jag slå på som det är ärsta kriget. VVvvvärsta kriget.

Allt är värsta kriget. och speciellt när jag lyssnar på denna skiva, då blir det krig inom mig. Jag vet inte vaför, men jag känner för att slita ut min mage. Det är en känsla av hopplöshet där inne. Sådan där typisk suck. Jag visste det. Och varför visste jag det?

Jag fattar inte riktigt hur jag är funtad, var har jag mig själv? Vad är det för fel? Suck.
Vet ni vad jag gör? Jag ser fram emot dubbelavsnitt av Top Model ikväll. Seriöst, jag orkar inte tag i något alls, även om jag har hundra saker att göra. Jag ska väl antagligen gråta en skvätt till den här och den här
och den här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0