Verkligen ingen rubrik på lager?

Sitter här och formulerar detta blogginlägg när jag loggar in och ser följande. Galet vad mycket liv det blev helt plötsligt?!!?!?!  Jag säger ju det. Jag är snart som Kenza och Kissie. Asså shiiit!



Annars. Idag har jag gjort följande:

Jag och mor har inhandlat det sista som behövs för ett liv på internat (dvs linsvätska och förvaringslådor!). Jag har ätit sjukt mycket Bosses-glass, träffat söta nollor och den största nollan Lina (<3333) plus suttit på Georges coffehouse med Frida och Fanny i en timme eller två. Så himla bra tjejer. Sjukt bra!!! Jag kommer sakna dom fett asamycket assåå.



Och just det, för er som undrade. Idag är jag så glad att jag till och med är glad för andras lycka. (Oh my god!!).
Hihihihahahahhohoho! Jag är så glaaad och PEPP! Vill ha söndag nunununu!!! Måste fortsätta packaaaa!
HEJ

Kommentarer
Postat av: Fanny

JAG KOMMER SAKNA DIG CPMYCKEEEEET. Är på tjut-humör haha. Ååååh. Bästa Karin <3

2011-08-18 @ 22:54:36
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/
Postat av: Lina

Karin. Du är bäst och jag kommer sakna dig bajsabajsabajsamycket.

Och bara så att du vet så är det bäst för dig att du är hemma i krokarna när det drar ihop sig för melodifestival och dylikt. PAX!!!! <3

2011-08-19 @ 00:09:21
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0