wine and kräkor.

Jag är hemma i Väderstad nu - så himla långtråkigt det är. Jag är helt sinnessjukt rastlös, har rotat i alla skåp, spelat piano i en timma, sjungit varenda läxa jag haft under gymnasiet, rensat noter, gjort egen islatte, tvättat strumpor, ätit det enda mogna plommonet, tittat på true talant (som var seriöst svintråkigt!) och packat klart väskan jag ska ha med tillbaka. Jag blev så himla avis när Kajsa ringde och frågade om jag ville följa med och äta pizza. Blööö, but what to dooooo???? Jag var tvungen att åka hem, ska ju jobba 8-17 imorgon..

Någa, nu verkar det som om jag ska se på film med pappa. Jag fick just ett glas vitt och snart ska vi göra räksmörgåsar. Hihi, jag fick önska maten ikväll.

Just det. Jag kommer varahemma imorgon kväll också. Så om nån vill hitta på nåt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0