Sen sist jag skrev.

Utekvällen var asvärd. Vi hade det hur trevligt som helst minus det att klantarslet tappade bort garderobslappen och blev en jacka och finaste sjalen fattigare. För den människa som tagit dessa ägodelar - hoppas din hårddisk kraschar!
Nåja. Det slutade ändå i något gott och natten var minsann väldigt lyckad. Sen fredagnatt/tidig lördagmorgon satt jag och en trött kusin på spårvagnen tillbaka till Hisingen väldigt nöjda med kvällen. Nu vill jag bara ut mer i Göteborg!!!

Igår var vi ute någonstans längs västkusten, Åsa hette stället. Inte hon vi var hos förstod jag senare... Trevligt med god grillad mat och sällskapsspel bland annat.

Idag var vi på Liseberg tillsammans med resten av kusinfamiljen och det var jättemysigt tills det började SPÖREGNA. Såklart åkte vi Atmosfear och den var ashärlig. Tror dock att jag lämnade min kropp där uppe i luften. Sen träffade jag Louise också i kön till Bergbanan - glad blev jag! Nu är vi hemma hos Linnea som har lagt sig eftersom hon jobbar tidigt imorgon. Min buss går redan klockan 8 så jag borde också sova, men tillskillnad mot henne kan jag ju sova hela vägen hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0