Tillägnat Arvid.

Förresten Arvid.
Tråkig du är som ALDRIG kommenterar på min blogg. Jag kommenterar iallafall på din.

Förresten 2, Arvid.
Kaxa inte förrän du vet hur det ligger till. Jag bor inte i Mjölby.  Det enda jag gör på det stället är att tjäna cash och ibland handlar jag på Ica. Men om du tror att jag bor där.... ujuj...

Förresten 3, Arvid.
Jag menade inte det där om att du aldrig behöver besöka mig igen i Mjölby. Alltså, du behöver ju inte men det betyder inte att jag inte vill.

Förresten 4, Arvid.
Nu gör jag reklam för din taskiga blogg och säger Godnatt.
Jag tycker la om dej för du ärla ändå ganska snäll.




Kommentarer
Postat av: Arvid

Asså shit jag är verkligen sjukligt snygg i alla lägen! Va bara tvungen att säga det!

Du ärla också ganska snäll egentligen. Va för längesen vi sågs döh!

2011-08-11 @ 12:38:34
URL: http://onyourshoulders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0