Karin med A?

Man slutar visst aldrig fascineras över hur trevliga och sköna människor är.

Idag har våra musiklärare tagit med musiklinjen på rundtur i Jönköping. Trots regn och sånt där så var det hur mysigt som helst. Imorgon lär dock träningsvärken vara extrem. Mina höfter, lår och vader är inget att leka med just nu... 
Efter kvällsmaten träffade jag min nya fiollärare och han verkar så himla skön! Han gav oss violinster ett häfte mer frågor om oss själva (typ favoritgodis, favoritband blabla) och istället för visitkort fick vi varsin näsflöjt med hans nummer på. Asskön!
Sen hade vi Carmina Burana-rep i några timmar och efter det var vi ett gäng som tittade på Tarzan.

(Vad heter Tarzans föräldrar?
............................
Morzan och farzan)



Sen har vi under filmens gång lagt till varandra på facebook.
Simon: Karin med A?
Kärt namn har många barn... Eller huh?

Nåja, sjukt trevligt. Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Först ska jag bara dricka upp mitt blåbärste (som påminner mig om min fina Alva) och faktiskt läsa lite bloggar! I just have to do that, okay?

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0