Jag åkte precis förbi Svf! Uuh!

Idag börjar skolan, fast inte för mig. Så himla märkligt, är det regnet och denna bussresa som gör mig sentimental? Med en spotifylista innehållande candyman och butterfly kan jag inte låta bli att krampa i magen. Denna sommar gick så otroligt fort, jag fattar inte vad som hände? Igår tog jag studenten, var i Alanya och på peace. Idag - och framförallt om en vecka - bor min klass utspridda i Europa och Sverige. Sjukast är att allt går vidare, på Folkungaskolan kommer ingen märka att vi saknas när nya klasser fyller på, lektioner rullar igång och så vidare. Ja, allt är så himla märkligt. Märkligt hur allt bara förändras så fort. Hinner inte med i tankarna.

Med detta inlägg vill jag mest säga att jag saknar min klass apmycket. Även om det idag träder in en ny es3a så finns det bara en 3a inom mig. Hoppas ni alla har det bra även om vi inte får mötas i 513 och krama på varandra. Kärlek i sjuka mängder.
Nu kör vi!!! Banne mig, hela framtiden ligger framför för oss alla! Sjukt värt att vi faktiskt är klara med skiten!

Ciao! 

Och bara för att tillägga. Nu precis nu åkte jag förbi min folkhögskola. Så himla fint den ligger på en höjd med hela jkpg och vättern nedanför. Ah, pirr!

Kommentarer
Postat av: susanna

jag kommer märka att ni saknas! det kommer alla era nollor göra!

2011-08-15 @ 11:12:06
URL: http://pffht.blogg.se/
Postat av: Arvid

Blogga i iPhone. Här är vi tuffa!

2011-08-15 @ 19:47:11
URL: http://onyourshoulders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0